تبلیغات

صطلاح تبلیغات ریشه در واژه های ( کنگر گاتیو دی پرو پا گاندا فید) یا کنگره ترویج ایمان دارد که در سال 1622 کلیسای کاتولیک برپا نمود. این کنگره بخشی از اقدامات ضد اصلاح طلبی کلیسا بود مطابق تعریف لاسول در کتاب (( فنون تبلیغات در جنگ جهنی ))( تبلیغات منحصرا به کنترل عقیده با نمادهای مهم نظیر گزارشها شایعات تصاویر و دیگر اشکالارتباط جمعی میپردازد

   تبلیغات در دوران ما قبل تاریخ 

از دوران ما قبل تاریخ وجود برخی از تصاویری که بر روی دیواره غارهای اولیه نقش بسته است مربوط به سازندگان اشیای ابتدائی می باشد نشان از وجو د تبلیغات داشته است

   تبلیغات در قرن حاضر 

البرت لاسکر را عنوان پدر تبلیغات نوین معرفی میکنند لاسکر در دهه 1920 تبلیغات را اینگونه تعریف می کند ( تبلیغات عبارت از فروشنده در پشت دستگاه چاپ )آنچه مابه عنوان تبلیغات نو وجدید می شناسیم ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوائل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد زمان ظهور آژانسهای تبلیغاتی به صورت سازمان یافته و به وجود آمدن مجلات و کتابهای تبلیغاتی در سال 1930 مجله عصر تبلیغات گشایش یافت این مجله به صورت رنگی چاپ می شد

     تبلیغات در کشورمان   

تبلیغات را می‌توان یک فرایند خواند نه یک مسیر یا شیوه خاص [۱].تبلیغ را می‌توان مجموعه فعالیت‌هایی دانست که که در آن امتیازات و برتری‌های محصولی را اعلام می‌کند و در تلاش است که خریدار را به خرید متقاعد کند

  (pop-up):تبلیغات بالاپر 

تبلیغات بالاپر[۱] یا پاپ‌آپ  گونه‌ای از آگهی‌های اینترنتی هستند که به منظور بالا بردن بازدید از وب‌گاه‌ها یا بدست آوردن نشانی پست الکترونیکی دیگران درست شده‌اند. آگهی‌های بالاپرمعمولاً هنگامی که مرورگر،     صفحه جدیدی رابازمی‌کندبه همراه آن صفحه بالاپریده وپنجره‌ای راکه تبلیغات درآن قراردارد نشان می‌دهند. اینگونه آگهی‌ها معمولاً توسط جاوااسکریپت نوشته می‌شوند ولی راه‌های دیگری هم برای ایجاد آنها  هست.

  تبلیغات پیکسلی 

تبلیغات پیکسلی نوعی تبلیغات در صفحات وب است. در این نوع تبلیغات هزینه تبلیغاتی بر طبق تعداد پیکسل هایی که روی صفحه به آن اختصاص داده شده محاسبه می شود. عمده ترین اشکال این روش امکان تفاوت وضوح تصویر در کامپیوتر میزبان و تفاوت اندازه تبلیغ است

  اصول تبلیغات و بازاریابی نوین 

در مباحث تبلیغات نوین ، اصول و بنیان هر فعالیت و برنامه ریزی تبلیغاتی بر پایه صداقت و اعتماد سازی میباشد و یک طراح تبلیغات همواره باید به قوانین بنیادی تبلیغات ، در تمامی فعالیتهای تبلیغاتی و برنامه ریزی تبلیغات و تولید محتوا توجه داشته باشد. در مباحث تخصصی بعنوان یکی از اصول تبلیغات، ذکر میشود که : همواره تغییر نگرش در مخاطب بسیار مشکلتر از ایجاد نگرش است. موضوعی که قطعا اگر همچون سایر قوانین تبلیغات مورد توجه طراح و مجری تبلیغات قرار نگیرد ، علیرغم صرف هزینه های هنگفت، بدلیل عدم آشنایی با قواعد تبلیغات و اصول علمی آن، نتایج مثبت حاصل نمیشود.

تبلیغاتی که اطلاعات نادرست و یا غیر واقعی به مخاطبین خود منتقل میکند یا ارزیابی مخاطبین را در مورد کالا منحرف میسازد ، در بلند مدت نتایج غیر قابل جبرانی به کالا ، تولید کننده و نام تجاری شرکت میزند. بطور مثال اگر در تبلیغ مربوط به یک نوع برنج بسته بندی از کیفیت پخت و یا عطر آن صحبت میکنیم در حالیکه کالا فاقد آن کیفیت است ، ممکن است یکبار بتوانیم خریدار را برای خرید کالا مجاب کنیم ( که این مسئله فقط بصورت مقطعی و کاذب موفقیت تبلیغات و افزایش فروش را نشان میدهد ) ولی از قدرتمندترین روش تبلیغات که تبلیغ و توصیه دهان به دهان است ، غافل بوده ایم . یک مشتری ناراضی ، دهها مشتری بالقوه را از پیرامون کالا دور میکند و اثرات این تبلیغ منفی با گذشت زمان و بطور ماندگار و بلند مدت مشهود میشود و حتی اگر شرکت تصمیم به اصلاح و بهبود کیفیت کالا بگیرد ، ترمیم ذهنیت مخاطبان ، دشوار و بسیار هزینه بر برای بخش فروش و بازریابی شرکت خواهد بود.

آنچه در تبلیغات بیان میشود باید واقعیت داشته باشد و مخاطب بتواند به راحتی آن را لمس و تجربه کند. در اینجا این مسئله را نه بعنوان اخلاقیات و فضایل انسانی ، بلکه بعنوان راهکار کاربردی بازاریابی علمی و تبلیغات بیان میکنم. استفاده از هرگونه حیله و نیرنگ در تبلیغات ، ارتباط بلند مدت را با مخاطبین خدشه دار میسازد.اینجانب ، بزرگنمایی کردن و یا اظهارات غیر واقعی در مورد کالا را ترفند تبلیغات نا کارآمد و غیر موثر میدانم. با آگاهی صحیح از قوانین و فنون تبلیغات و بکارگیری اصول روانشناسی تبلیغات در برنامه ریزی و تولید محتوا ، میتوان ارتباطی موثر و پایدار با مخاطبین ایجاد کرد و همچنین هزینه سالیانه بخش تبلیغات شرکت را نیز کاهش داد.

خلاقیت در طراحی ، تولید محتوا ، تعیین استراتژی تبلیغات ، شعار تبلیغاتی ، برنامه ریزی و ... در بخش تبلیغات ، از مهارتهای مشاور تبلیغات و طراح تبلیغات میباشد ، تا به شکلی مناسب از واقعیتهای موجود برای رقابت تبلیغاتی استفاده نماید و اهداف بلند مدت و پایدار را فدای موفقیتهای کوتاه مدت و مقطعی نکند .امروزه شرکتها و نهادهای اقتصادی ، ناگزیر باید از تجارب و مدون تبلیغات و مباحث تخصصی ومدون تبلیغات و بازاریابی برای پیشبرد اهداف خود بهره بگیرند و از اجرای هرگونه پروژه تبلیغاتی و سیاستهای بازاریابی ، بدون برنامه ریزی اصولی و بررسی نتایج کوتاه مدت و بلند مدت آن اجتناب کنند. در فرصتهای بعدی بیشتر به این موضوع خواهم پرداخت.

خاطر نشان میکنم بهره گیری و رعایت اصول علمی تبلیغات و آخرین نظرات اساتید دانشگاهی و صاحبنظران در زمینه طراحی و تبلیغات بازاریابی و بکارگیری جدیدترین متدهای طراحی و فن آوریهای نرم افزاری و بروز رسانی مداوم اطلاعات و مهارتهای تخصصی ، همواره سر لوحه کلیه فعالیتهای ما در : طراحی گرافیک ، طراحی وب سایت ، طراحی مالتی مدیا ، طراحی سه بعدی 3D ( شبیه سازی و مدلسازی) ، ساخت دیجیتال تیزر و آگهی تبلیغاتی ، عکاسی و فیلمبرداری ، طراحی استند و جایگاه محصول ، مشاوره تبلیغات و بهبود روشها و ... میباشد . بعنوان مثال در بخش طراحی گرافیک ، با تسلط به اصطلاحات رایج و ظرایف زبانشناسی و تجاری زبانهای فارسی ، انگلیسی و عربی در زمینه های : طراحی بسته بندی تجاری ، طراحی آرم ، نشانه ، لوگو ، طراحی نام تجاری ، طراحی ست اداری ، طراحی اوراق اداری ، طراحی فرم سازمانی ، طراحی هویت گرافیکی ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی پوستر ، طراحی فلایر ، طراحی فلدر ، طراحی هلدر ، طراحی بیلبورد ، فضای باز ، آگهی نشریات ، تابلو ، جعبه (کارتون) صادراتی ، لوگو تایپ ، کارت دعوت ، لیبل ، تراکت ، آگهی ، جلد ، کارت ویزیت ، سر برگ ، طراحی مهر ، عکاسی صنعتی و ... فعال میباشیم.

   طراحی وب سایت و خدمات آنلاین  

موفقیت يک وب سايت در مرحله طراحي پایه گذاری مي گردد، چون موارد مهمی مانند: قالب بندي، طرح، محتوا ، مديريت اطلاعات سايت و ... در اين قسمت توسط طراح وب مشخص ميشوند. اگر بتوان طراحی وب سايت را به ساختن يک خانه تشبيه کرد، باید گفت که عاقلانه نیست که خانه ای را بدون نقشه و طرح بسازیم و بدون محاسبات لازم و در نظر گرفتن نیازهای آتی ساکنان خانه آن را پی ریزی نماییم . بخصوص زمانی که بخواهیم خانه ای شخصی ساز و متناسب با نیازها و احتیاجات خود ، با بهره گیری از آخرین امکانات رفاهی داشته باشیم و درطول زمان استفاده از آن ، بدون هیچ مشکلی ، احساس رضايت کنيم.

در ساخت يک خانه نکات مهم ديگري هم هست : ظاهر و نماي آن، مواد ومصالح که قرار است بکار برده شود، در ضمن به راحتي مهمانانی که ميخواهند به آن مراجعه کنند هم بايد فکر کرد و اینکه از زمان اقامتشان در خانه احساس رضایت و خاطره خوبی داشته باشند. در این مثال ساکنان خانه شخصی شما ، کسب و کار، اطلاعات ، معرفی خدمات و یا کالای شما میباشند و بازدید کنندگان و مراجعین وب سایت تجاری یا شخصیتان ، مهمانان شما هستند که شما میزبان آنها میباشید. شما دوست دارید مهمانانتان پس از ترک منزل شما چه احساسی داشته باشند ؟ در مورد شما چگونه فکر کنند؟ آیا پذیرایی شما به خوبی بازگو کننده شخصیتی قابل احترام و اعتماد از شما بوده است ؟ و آیا مایل هستند دوباره مهمان شما باشند ؟ پس مد نظر داشته باشيد که طراحی سایت شما از اهمیت زیادی برخوردار است و باید طوری طراحی شود که نيازي به تغييرات اساسي در آينده احساس نشود. در آینده ، با مشخص شدن نقایص و ضعفهای یک وب سایت ، میتوانید با صرف هزینه مجدد آن را بازسازی یا از نو طراحی کنید ولی ممکن است هیچگاه نتوانید نظر مراجعین قبلی سایت را نسبت به خودتان تغییر دهید و فرصتهای از دست رفته و ضررهای مالی مرتبط با آن را جبران نمایید.

به استفاده از شبکه جهانی اینترنت برای معرفی خود و پیشبرد فعالیت هایتان، بعنوان یک ضرورت در دنیای امروز و ابزاری بسیار موثر فکر کنید. از یک قالب پیش ساخته ارزان برای وب سایت خود و یا سرویسهای رایگان آگهی استفاده نکنید. استفاده از سرویسهای رایگانی مثل یاهو ، لطمات زیادی به اعتبار و کار شما میزند. بسیاری از شرکتهای معتیر و اشخاص برای مبادلات تجاری تمایلی به پاسخگویی به ایمیلهای رایگانی مثل یاهو ندارند. فراموش نکنید قدم اول برای همه راهکارهای تجارت الکترونیک و بازاریابی آنلاین ، داشتن یک آدرس و وبسایت مشخص و ثابت میباشد و طراحی و راه اندازی یک وب سایت اختصاصی و حرفه ای ، هزینه زیادی ندارد و به نسبت سایر روشهای تبلیغات بسیار ارزان میباشد. واقعیت اینست که هزینه طراحی و راه اندازی یک وب سایت اختصاصی مطلوب و سرویسهای مرتبط با آن ، با توجه به منافعی که برای شما ارمغان میاورد ، در حقیقت برای شما رایگان خواهد بود ولی استفاده از طراحی ضعیف و یا راهکارهای ارزان و غیر اصولی در بلند مدت ، با توجه به ضررهایی که به شما میرساند ، بسیار گران و پر هزینه میباشد.

خدمات مشاوره و طراحی ما ، از ابتدای راه مطابق با هر نوع نیاز و با مناسبترین هزینه همراه شما خواهد بود. از طراحی اختصاصی وب سایت با استفاده از آخرین روشها و متدهای طراحی وب تا راه اندازی و بروز رسانی و نگهداری از آن.همچنین مشاوره ، برنامه ریزی و اجرای پروژه های تحت وب جهت بازاریابی ، جذب مشتری و مخاطب ، افزایش فروش ، خدمات آنلاین ، توسعه فروش و ... از دیگر خدمات ما میباشد. امروزه داشتن وب سایتی موثر و هدفمند ، قدم اول و زیر بنای حضور موفق در اینترنت میباشد . خدمات ما با ایده های نو و ارائه بهترین گزینه ها ، در گامهای بعدی و ادامه مسیر، همچنان همراه شما خواهد بود. پیگیری آخرین تحولات و راهکارهای جدید ، آشنایی درست با مفاهیم و پروتکلها و استانداردهای طراحی وب ، تسلط به روشهای مختلف طراحی وب ، بکارگیری قواعد و اصول علمی بازاریابی و تبلیغات ، مهارت در رشته های مرتبط با طراحی وب مانند طراحی گرافیک و بکارگیری مناسب آنها ، بیش از ده سال تجربه طراحی و پیاده سازی پروژه های تحت وب ، ما را در سرویس دهی بهتر یاری میرساند.برخی دیگر از مزایا و امکانات طراحی و راه اندازی وب سایت توسط


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 20:26 :: نويسنده : M.N

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تبلیغات و آدرس fgfg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 1644
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


گلچین کشتی های مهدی تقوی http://www.a20.ir/probuy.php?wid=51325&id3=123125 width:400; height:200; background-color:#ECF5FF; border:#7BBBFB dotted 1px; font-size:8pt; font-family:Tahoma,sans-serif; margin:4px; padding:3; text-align:right; overflow:auto;

در این مجموعه عبد الله چمن گلی قهرمان سابق آسیا و یکی از مربیان کنونی تیم ملی ایران به آموش فنون کشتی فرنگی می پردازد


http://www.adsgroup.ir/banners/aup/1372963215.gif

این مجموعه مناسب مربیان و کشتی گیران عزیز می باشد.


http://www.adsgroup.ir/banners/aup/1372963253.jpg

این فیلم آموزشی را هم اکنون می توانید از ادز گروپ بخواهید

http://www.adsgroup.ir/banners/aup/1372963352.gifhttp://www.adsgroup.ir/banners/aup/1372963352.gif


قیمت این مجموعه فقط 3000 تومان

» قیمت: 3,000 تومان